لوگوی سالن زیبایی فاطیما
بعضی لوگوها خیلی نیازی به توضیحات ندارن خصوصاً لوگوهای ترکیبی که یک کاراکتر یا یک اِلِمان به وضوح زمینه فعالیت بیزینس رو نشون داده .
یه نکته ای که باید بهش اشاره کنم اینه که من توی سالهایی که دارم کار میکنم ( حدودا از سال 1387 خورشیدی) به یک نتیجه ای رسیدم ، که اساساً مردم ایران به لوگوهای ترکیبی بیشتر علاقه نشون میدن تا سبکهای دیگه .
دلیلش رو درست نمیدونم
شاید کارفرما دوس داره مخاطبش سریعتر مفهوم رو متوجه بشه
شاید به هوش مخاطبش شک داره
شاید واقعا سلیقه ما ایرانی ها اینجوریه
به هر حال هر چی که هست اکثر ایرانی ها این سبک ترکیبی رو بیشتر میپسندن
Logo of Fatima Beauty Salon
Some logos do not need much explanation, especially combined logos that clearly show a character or an element of the business.
One thing I have to point out is that in the years that I have been working (since 2008) I have come to a conclusion that basically the Iranian people are more interested in mixed logos than other styles.
I do not know the reason
Maybe the employer wants his audience to understand the concept faster
Maybe he doubts the intelligence of his audience
Maybe this is really the taste of us Iranians
Anyway, most Iranians prefer this mixed style
نظرات
ارسال یک نظر
نظرتو بنویس